درآمد

ساخت وبلاگ

نظر ماکان آريا پارسا درباره کار گروهي

 

مديران و کارآفرينان در ابتداي کار اين سوالات را به ذهن متبادر مي کنند:

 

«آيا نمي توانم به تنهايي درآمد کسب کنم و کارم را انجام دهم؟

 

آيا براي موفقيت بايد افراد و نيروي انساني را به کسب و کار خود اضافه کنيد؟

 

بيشتر کارآفرينان فکر مي کنند که آنها به تنهايي توانايي کار تا ده نفر را دارند و هيچ کس به اندازه آن نسبت به تجارت آنها دلسوز نيست.

https://www.librarything.com/profile/eleaparss

 

https://atbox.io/9702393865211#!

 

https://pinshape.com/users/1834229-eleaparss#designs-tab-open

 

 

 

در واقع اين افراد به حدي نمي رسند که اعضاي جديد را به تيم خود اضافه کنند.

 

اما اين تفکر درست نيست. داشتن يک بنيانگذار به تنهايي باعث موفقيت شما نمي شود. شايد افرادي بودند که مي توانستند بدون هيچ کمکي کسب و کار خود را راه اندازي کنند و براي مدت طولاني به کار خود ادامه دهند. اما آيا آنها شاهد پويايي و رشد قابل توجهي در کسب و کار خود بوده اند؟!

 

https://www.intensedebate.com/people/emkiii

 

https://www.longisland.com/profile/eleaparss

 

 

براي پاسخ به اين سوال کافي است به استارت آپ هاي بزرگ دنيا نگاه کنيد، متوجه مي شويد که تيم هاي دو يا چند نفره تشکيل شده اند. اگر بتوانيد آن را پيدا کنيد، به يک تيم خوب نياز داريد. تيمي که اعضاي آن نيز يکديگر را درک مي کنند و با تخصص و مهارت خود با يکديگر تعامل دارند.

https://www.demilked.com/author/eleaparss/

 

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25356

 

https://topsitenet.com/profile/eleaparss/738793/

 

 

 

اين موضوعي است که مديران موفق در حال حاضر به آن پرداخته اند. دکتر آريا پارسا يکي از اين افراد است که کارشناسان خوب تيم سازي را در حوزه کاري خود گرد هم مي آورد تا به رشد چشمگيري دست يابد.

 

به گفته خودش، او با يک تيم کوچک شروع به کار کرد، اما هم اکنون يک شرکت شناخته شده با بيش از 400 نيروي متخصص و واجد شرايط را مديريت مي کند.

 

شما هم مي توانيد با تعداد کمي از افراد واجد شرايط شروع کنيد و بعد از مدتي آن را گسترش دهيد.

 

3 تفاوت اساسي بين کار تيمي و کار گروهي

 

اگر از افراد مختلف در مورد تفاوت کار تيمي و کار گروهي بپرسيد، ممکن است گرفتار چيزهاي زيادي شويد، زيرا براي بسياري از افراد، کار گروهي همان کار گروهي و کار گروهي همان کار گروهي است. تفاوت هاي زيادي بين اين دو مفهوم وجود دارد.

 

ماکان آريا پارسا، کارآفرين موفق اين روزها، به دليل تجربه کار تيمي خود به سادگي تفاوت هاي اساسي اين دو مفهوم را بيان مي کند:

https://www.intensedebate.com/people/eleaparsss

 

https://www.longisland.com/profile/eleaparss

 

https://www.theoutbound.com/eleaparss

 

 

نرخ مشارکت:

 

يکي از مهم ترين نکاتي که در تفاوت کار تيمي و کار گروهي بايد به آن توجه کرد نحوه برخورد با نظرات افراد در کار گروهي است. گاهي اوقات در يک گروه، اگر يکي از اعضا نظرات خود را بيان کند، معمولاً با مخالفت و عصيان ديگران مواجه مي شود.

https://www.totalwind.net/foro/memberlist.php?mode=viewprofile&u=25357

 

https://topsitenet.com/profile/emki/738801/

 

 

در واقع اين ايده در گروهي برانگيخته مي شود که مردم نظرات خود را پنهان مي کنند و هرکس نظر خود را بيان مي کند بايد يک فکر شوم در سر داشته باشد!

 

اما در کار تيمي، هر يک از اعضا نظرات خود را بيان مي کنند. در ميان اين افراد، نظرات نه تنها وسيله اي براي ضربه زدن به ديگران است، بلکه ابزاري براي رشد و توسعه همه اعضاي گروه است.

 

ابتکار و آزادي عمل:

https://www.librarything.com/profile/emkiii

 

 

https://www.demilked.com/author/emki/

 

 

 

يکي ديگر از تفاوت هاي اساسي کار تيمي و کار گروهي، آزادي عمل و ابتکار اعضا در کار تيمي است. به عنوان مثال مدرسه را به خاطر بسپاريد.

 

در محيطي که اعضا کمتر احتمال دارد چنين اهداف و اهدافي را به اشتراک بگذارند، براي موفقيت، قوانين توسط يک رهبر يا يک رهبر اعلام مي شود و ساير اعضا وظيفه دارند در چارچوب آن قوانين عمل کنند.

 

در واقع هيچ يک از اعضاي گروه اجازه انتقاد از قوانين و اتفاقات را ندارند. اين امر تا حدودي طبيعي است زيرا در گروه هايي که رقابت زيادي بين آنها وجود دارد ممکن است خارج از هر فردي به ديگران آسيب برسانند.

 

برعکس، در کار تيمي، همه اعضا مي توانند آزادانه نظرات خود را بيان کنند و ساير اعضاي تيم مي توانند نظرات خود را با ديد باز دريافت کرده و در مورد آنها اظهار نظر کنند.

 

خاصيت هم افزايي:

 

توجه داشته باشيد که "کل بزرگتر از مجموع اجزاء است." شايد وقتي پرلز روانشناس اين جمله را براي اول شخص بزرگ مي کرد، نمي دانست که منظورش يکي از بزرگترين تفاوت هاي کار تيمي و کار گروهي است!

 

در واقع داشتن هدف مشترک در کار گروهي باعث مي شود که مجموع نتايج فعاليت هاي فردي، نتيجه اي بيشتر از حد انتظار داشته باشد و به همين دليل است که وقتي با تيم هايي برخورد مي کنيم که يک تيم را به درستي و جدي ياد گرفته اند. . ، با نتايج شگفت انگيز و باور نکردني باور خواهيد کرد.

https://atbox.io/0111993865223#!

 

https://pinshape.com/users/1834237-emki#designs-tab-open

 

 

با اين حال، در يک گروه، به اين دليل است که هر فرد فقط موفق مي شود و سعي مي کند خود را موفق تصور کند، نتيجه معمولاً کمتر يا برابر با چيزي است که انتظار مي رود.

 

در مورد اين اختلافات تيمي و گروهي نظرات مثبت و مهمي وجود دارد. اما آنچه واضح است اين است که يک تيم به مهارت ها و شايستگي هايي نياز دارد که در طول زمان به دست مي آيد و به وضوح آن را متمايز مي کند، تلاش هر يک از اعضا براي رسيدن به يک هدف آموزشي مشترک و يک. پيروزي نهايي است.

 

کار گروهي در بسياري از اعضاي خانواده، از کودکان، به کودکان آموزش داده مي شود و از همان روزهاي اوليه زندگي توسط اعضاي جامعه انجام مي شود، اما نبايد به آن فکر کرد. دکتر آريا پارسا از آن دسته مديراني است که هميشه در حرکت است و افراد خود را تشويق مي کند که براي رشد، آموزش را رها نکنند. چه بهتر که يکي از اين آموزش ها مهارت کار گروهي را ياد بگيرد.

 

او يکي از موفقيت هاي خود را تا کنون تيم سازي قوي در قدرداني خود مي داند. دکتر آريا پارسا معتقد است که پذيرش نظرات مخالف

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 167 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 1:36

با ميثم شکري ساز- کانال اينستاگرام ميثم شکري ساز

 

کارآفرينان موفق داراي حس کنجکاوي هستند که به آنها امکان مي دهد فرصت هاي جديد را دنبال کنند. کارآفرينان از چيزهايي که از روي کنجکاوي مي دانند ناراضي هستند، هميشه سوالات سخت مي پرسند و هميشه به دنبال راه هاي جديد هستند.

 

کارآفرينان موفقي مانند دکتر ميثم شکري ساز، مديرعامل هلدينگ پارس پيندار نهاد، ويژگي هاي مشترکي دارند که در ادامه به آنها مي پردازيم.

 

ويژگي هاي کارآفرينان موفق

1. احساس کنجکاوي

 

عوامل متعددي براي راه اندازي يک کسب و کار موفق ضروري است و شايد مهمترين آنها داشتن يک کارآفرين موفق است که مسئوليت تبديل ايده ها به کسب و کار کاملا عملياتي را بر عهده دارد. اگرچه نمودار شخصي واحدي وجود ندارد که بتواند به طور کامل يک کارآفرين موفق را توصيف کند، اما کارآفرينان موفقي مانند دکتر ميثم شکري ساز، مديرعامل هلدينگ پارس پيندار نيهاد، ويژگي هاي مشترکي دارند که در ادامه به آنها مي پردازيم.

 

3. سازگاري

 

ماهيت کار هميشه در حال تغيير است. کارآفريني فرآيندي چرخشي است و در هر دوره چالش ها و فرصت هاي جديدي در مسير کارآفرين ايجاد مي شود. تقريبا غيرممکن است که خود را براي هر مشکلي آماده کنيم. کارآفرينان بايد شرايط را ارزيابي کنند و با شرايط وفق دهند به گونه اي که در صورت وقوع تغييرات غيرمنتظره، کسب و کارشان متوقف نشود، بلکه به سمت جلو حرکت کنند.

 

4. طراحي

 

براي اينکه يک کارآفرين موفق باشد، بايد تصميمات سخت بگيرد و در تصميم گيري هايش محکم باشد. قاطع بودن هميشه به اين معني نيست که براي همه چيز پاسخي داريد. اگر مي خواهيد يک کارآفرين موفق باشيد، بايد اعتماد به نفس لازم براي گرفتن تصميمات سخت را داشته باشيد و مطمئن باشيد که مي توانيد آنها را بگيريد.

آزمايش هاي ساخت يافته

 

کارآفرين بايد در مواجهه با هر فرصت جديد آزمايشاتي را انجام دهد تا مشخص کند آيا ارزش ادامه دادن را دارد يا خير. به عنوان مثال، اگر ايده اي براي محصول يا خدمات جديدي داريد که با يک سفارش مطابقت دارد، بايد مطمئن شويد که مشتريان مايل به پرداخت آن هستند.

 

5. يک تيم ايجاد کنيد

 

6. ريسک

 

کارآفريني اغلب به معناي ريسک کردن است. در حالي که بسياري از چيزها مي توانند مانع شروع يک تلاش پرخطر شوند، بسياري از چيزها مي توانند طبق برنامه پيش بروند. کليد کارآفرينان موفق، مديريت موثر رابطه ريسک-پاداش و قرار دادن شرکت‌هايشان در موقعيتي است که از جنبه‌هاي مثبت استفاده کنند.

 

کارآفرينان موفق تا حدي از ريسک دوري مي کنند تا از تلاش هاي خود بهره ببرند. اما تحمل آنها در برابر خطر بستگي به تلاش آنها براي کاهش اين خطرات دارد.

 

7. مقابله با شکست

 

يک کارآفرين موفق علاوه بر مديريت ريسک و تصميم گيري آگاهانه، بايد بتواند شکست ها را نيز مديريت کند.

کارآفرين موفق از نقاط قوت و ضعف خود آگاه است و به جاي اينکه اجازه دهد ضعف هايش او را به عقب براند، تيم هايي براي تکميل توانايي هاي خود مي سازد. در بسياري از موارد، اين تيم هاي کارآفرين هستند که پروژه را موفق مي کنند، نه فقط کارآفرين. وقتي کسب و کاري را راه اندازي مي کنيد، بايد هم تيمي هايي پيدا کنيد که استعدادهايشان مکمل يکديگر باشند و يک هدف مشترک را با شما دنبال کنند.

 

 

 

https://www.instagram.com/dr_shekarisaz/

 

تخمين زده مي شود که حدود 75 درصد از مشاغل استارت آپي شکست مي خورند. دلايل اين شکست ها گسترده است، به عنوان مثال، ممکن است به دليل يک مدل کسب و کار معيوب، عدم تمرکز يا انگيزه باشد. در حالي که مي توان از بسياري از اين خطرات اجتناب کرد، برخي اجتناب ناپذير هستند. کارآفرينان موفق خود را براي شکست آماده مي کنند و با آن کنار مي آيند. آنها به جاي ترس از شکست، با در نظر گرفتن امکان موفقيت، خود را به جلو مي برند.

 

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 203 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 18:03

آب نمک بعد از ايمپلنت دندان

آب نمک بعد از ايمپلنت دندان جزء مراقبت هايي است که بايد براي افزايش ماندگاري و حفاظت از ايمپلنت دندان آن را انجام داد. معمولا پزشکان توصيه مي کنند براي جلوگيري از عفونت  به صورت روزانه قرقره کردن آب نمک بعد از ايمپلنت دندان را فراموش نکنيد.

آب نمک بعد از ايمپلنت دندان

در صورتي که موارد بهداشتي را رعايت نکنيد پلاک‌هايي در اطراف دندان ايمپلنت شده و ديگر دندان ها تجمع مي کنند که به مرور موجب از بين رفتن دندان و پوسيده شدن آن مي شوند. البته ايمپلنت دندان هرگز پوسيده نمي شود زيرا از مشتقات فلزي ساخته شده است. دنداني که از ريشه طبيعي خود باشد در معرض پوسيدگي دنداني هست اما دندان ايمپلنت شده هرگز دچار پوسيدگي نخواهد شد. براي کسب اطلاعات بيشتر درباره ايمپلنت و هزينه آن به لينک زير مراجعه کنيد.

قيمت ايمپلنت دندان

آب نمک بعد از ايمپلنت دندان

طبيعي است که همه افراد پس از درمان و جراحي هاي دندان پزشکي کمي احساس خشکي دهان و ناراحتي داشته باشند و آن هم به دليل طولاني باز ماندن دهان و خشکي مخاط آن است. البته اين علامت ها موقتي است و بدون آن که نيازي به دارو يا مسکن باشد بهبود ميابد. گاهي نيز ممکن است بعد از پايان جراحي دندان پزشکي بيمار خونريزي متوقف نشود و مجبور به استفاده از گاز استريل باشد. در اين صورت بايد تقريبا هر 45 دقيقه تا يک ساعت گاز استريل خود را تعويض کنيد و زماني که در دهان شما قرار دارد با کمي فشار ملايم آن را نگهداريد تا باعث متوقف شدن خونريزي جراحي شويد. تعويض پي در پي گاز استريل باعث مي شود خونريزي متوقف نشده و خطرات احتمالي بيشتر شود به همين علت توصيه مي شود بين 45 دقيقه تا يک ساعت يک بار گاز استريل خود را عوض کنيد.

آب نمک بعد از ايمپلنت دندان

به مدت 24 ساعت پس از انجام جراحي مهم ترين زمان براي مراقبت از دندان ايمپلنت شده است.  و بايد از انجام برخي موارد به شدت پزهيز کنيد. مواردي که بهتر است در 24 ساعت اوليه انجام نپذيرد عبارتند از:

  • عدم استعمال انواع دخانيات پس از جراحي
  • عدم استفاده از ني براي نوشيدني ها زيرا باعث افزايش خونريزي مي شود.
  • عدم استفاده از نوشيدني و مشروبات الکلي تا بهبودي کامل بيمار
  • عدم استفاده از هر گونه نوشيدني گاز دار مانند نوشابه، دلستر يا دوغ گاز دار
  • عدم مصرف نوشيدني هاي داغ و لب سوز، زيرا موجب افزايش خونريزي در نواحي ايمپلنت شده مي شود.
  • عدم انجام اموري مانند تخليه شديد محتويات دهان يا بيني. اين فشار شديد مي تواند آسيب جدي به ايمپلنت تازه نصب شده برساند.

 مواردي که بهتر است بلافاصله بعد از جراحي آن ها را انجام دهيد تا پروسه درمان و بهبودي شما به خوبي و در کوتاه ترين زمان ممکن انجام شود عبارتند از:

  • استفاده از مواد غذايي نرم و ولرم بدون استفاده از ني و امثال آن
  • استفاده از موادغذايي داراي کلسيم مانند بستني، دوغ و شير براي سرعت بخشيدن به رشد استخوان اطراف ايمپلنت دندان.
  • شست و شوي مناسب دهان و ناحيه ايمپلنت شده با استفاده از محلول کلرهگزيدين به صورت 3 الي 4 مرتبه در طول روز
  • مسواک و نخ دندان زدن بسيار ملايم ناحيه ايمپلنت شده
  • استفاده از کمپرس آب يخ براي ناحيه ايمپلنت شده
  • استفاده از آب نمک بعد از ايمپلنت به صورتي که آب نمک کاملا رقيق شده باشد ( استفاده از 1 الي 2 قاشق شربت خوري نمک در يک ليوان) که تقريبا 2 مرتبه در روز از آن استفاده کنيد.
  • استفاده از ژل هاي ضد عفوني کننده دهان و دندان ها براي جلوگيري از عفونت کردن بخيه هاي دنداني
  • آب نمک بعد از ايمپلنت دندان

مزيت ايمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعي و روکش دندان چيست؟

مزيت هاي انواع ايمپلنت دندان نسبت به دندان مصنوعي ، روکش دندان  و بريج باعث شده است امروزه اغلب افراد به دنبال استفاده از اين روش باشند. براي آن که بتوانيد گزينه مناسبي براي کاشت ايمپلنت دندان باشيد بهتر است بلافاصله بعد از کشيدن دندان خراب شده يا شکسته اقدام به کاشت ايمپلنت نمائيد. زيرا لثه و استخوان فک در صورتي که ريشه دندان را درون خود نداشته باشند به مرور در هم فرو رفته و به شدت تحليل مي روند. تحليل استخوان فک  باعث مي شود امتياز کاشت يک ايمپلنت خوب را از دست بدهيد.

اما جاي نگراني نيست  زيرا براي کاشت ايمپلنت دندان دو جراحي تکميلي به نام پيوند استخوان و ليفت سينوس وجود دارد که مي تواند مشکل تحليل استخوان فک را به خوبي درمان کند. و بيمار را براي انجام کاشت ايمپلنت دندان آماده کند.  دليل اين دو جراحي اين است که ايمپلنت براي جوش خوردن و استحکام کافي نياز به تراکم و کيفيت خوبي از استخوان فک دارد. به صورت که تراکم استخوان فک موفقيت يا عدم موفقيت کاشت ايمپلنت دندان را تضمين مي کند.

آيا ايمپلنت باعث سرطان مي شود؟

دنداني که ايمپلنت مي شود نيازي به پشتيباني و تکيه کردن به دندان هاي اطراف خود ندارد و همين باعث مي شود سلامت دندان هايي که در اطراف ايمپلنت هستند با وجود آن تضمين شود. ضمنا استخوان فک براي سلامت دندان هاي خود و عدم حرکت آن ها  نياز به  ريشه همه دندان ها دارد. در غير اين صورت ممکن است دندان ها به سمت ناحيه اي که داراي ريشه دندان نيست حرکت کرده و ترتيب خود را از دست بدهند. اما ايمپلنت مانند ريشه درون استخوان فک قرار مي گيرد و باعث مي شود دندان ها هر يک در مکان خود باقي بماند و دچار حرکت نشود. اين در صورتي است که دندان مصنوعي يا بريج دندان داراي ريشه نيستند و همين باعث مي شود به مرور زمان دندان هاي طبيعي حرکت کرده و ترتيب و نظم خود را از دست بدهند.  همچنين براي بريج دندان نياز به حمايت دندان مجاور داريم.

بدين صورت که بايد دندان هاي مجاور به صورت پايه براي بريج قرار بگيرند براي پايه  قرار گرفتن بايد بخشي از دندان تراشيده شود  و ساختار دندان دچار تغيير شود. اما در ايمپلنت دندان هاي مجاور دچار تغيير ساختار نمي شوند بلکه سلامت آن ها به خوبي حفظ مي شود. زماني که ايمپلنت درون استخوان فک قرار مي گيرد و جوش مي خورد ديگر امکان لثه شدن و جا به جايي آن وجود ندارد اما ممکن است در استفاده از از بريج يا دندان مصنوعي لق شدن و جا به جايي آن ها را تجربه کنيد.

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 210 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 19:08

ماکان آريا پارسا از دغدغه هاي کارآفرينان ايراني مي گويد

 

کارآفريني در ايران در سال هاي اخير گاه مورد بي توجهي و بي توجهي مسئولان قرار گرفته است و در همين راستا بسياري از کارآفرينان از اين موضوع گلايه داشته اند.

 

کارآفريني در ايران در سال هاي اخير گاه مورد بي توجهي و بي توجهي مسئولان قرار گرفته است و در همين راستا بسياري از کارآفرينان از اين موضوع گلايه داشته اند. دکتر ماکان آريا پارسا يکي از کارآفرينان ايراني است که اخيرا در مصاحبه اي به اين موضوع واکنش نشان داده است.

 

ترس هاي کارآفريني در ايران اثر ماکان آريا پارسا

 

ماکان آريا پارسا در پاسخ به اين سوال كه مشكلات و دغدغه هاي كارآفرينان ايراني چيست، خاطرنشان كرد: يكي از مهم ترين دغدغه هاي كشورمان در خصوص كارآفريني، بحث تحريم هاي داخلي است. وي گفت: ما دو نوع تحريم داريم که يکي تحريم هاي خارجي و تحريم هاي داخلي است که تحريم هاي خارجي شامل تحريم هاي سختي است که کشورهاي خارجي بر ما تحميل مي کنند. اما مشکل اصلي در حوزه کارآفريني در ايران تحريم هاي داخلي است.

 

يعني عدم همکاري ارگان ها و نهادهاي داخلي با تاجر ايراني براي انجام عمليات. مثلاً اگر کارآفرين نياز به تسهيلات يا وام بانکي داشته باشد، انواع مشکلات و موانع بر سر راه کارآفرين قرار مي گيرد که به تدريج کارآفرين را دلسرد مي کند و انگيزه لازم براي کار را از او سلب مي کند. از طرفي ممکن است برخي با دعوا و روابط به راحتي بر همان موانع غلبه کنند و به راحتي موفق به گرفتن وام شوند. بنابراين موضوع اصلي هميشه جريمه هاي داخلي براي کارآفرين است. نکته دوم در بحث مشکلات پيش روي کارآفرينان ايراني اين است که گاهي کارآفريني با ايجاد اشتغال اشتباه گرفته مي شود و از اين نظر موضوع به هم ريخته مي شود.

 

دکتر ماکان آريا پارسا در تشريح تفاوت کارآفريني و ايجاد اشتغال گفت: ايجاد فرصت شغلي در جامعه وظيفه يک کارآفرين نيست و اين نيست که نيروي کار را اداره کند. حتي ممکن است يک کارآفرين مخالف استخدام باشد. وي در يک مثال توضيح داد که پس از راه اندازي استارتاپ اسنپ، بسياري از آژانس هاي تاکسي تلفني ورشکست شدند، زيرا اين استارتاپ شرايط استثنايي را هم براي رانندگان و هم براي مسافران فراهم کرد و از سوي ديگر با وجود تعطيلي بسياري از آژانس هاي تاکسي تلفني، شغل هاي زيادي ايجاد کرد. . براي مردم.

 

يکي از بزرگترين و چالش برانگيزترين مشکلاتي که بسياري از کارآفرينان ايراني با آن مواجه هستند، بحث تامين مالي است. زيرا کارآفرين براي اجرا و اجراي ايده هاي خود به منابع مالي نياز دارد. در ايران بانک ها تنها منبعي هستند که بيشتر مردم به آن مراجعه مي کنند. اما بانک ها نه تنها در ايران بلکه در ساير نقاط جهان نيز بدترين سرمايه گذاران هستند. بنابراين وجود صندوق هاي سرمايه گذاري براي کمک به بسياري از کارآفرينان بسيار ضروري و حياتي است. کمبود بودجه در اکوسيستم کارآفريني ايران مانع از اجراي بسياري از ايده ها مي شود و همه دستگاه ها و نهادهاي اجرايي کشور بايد براي خروج از اين بن بست چاره انديشي کنند.

 

نکته بعدي در خصوص چالش هاي کارآفرينان ايراني عدم علاقه به مقوله پارک هاي علم و فناوري و انکوباتورها است. به عنوان مثال در ايران فردي که وارد پارک هاي علم و فناوري مي شود توسط افرادي تربيت مي شود که معمولاً استاد دانشگاه هستند و تجربه جدي در زمينه کارآفريني ندارند. افرادي که تنها از طريق آموزش هاي نظري در اين زمينه موفق مي شوند و هيچ دستاورد عملي در زمينه کارآفريني ندارند و نياز به تجربه عملي زيادي دارند چگونه مي توانند به ديگران آموزش دهند؟ بنابراين بهتر است کارآفرينان با تجربه مسئوليت آموزش کارآفرينان را بر عهده بگيرند.

 

ماکان آريا پارسا در ادامه اين گفتگو ضمن برشمردن برخي مشكلات ديگر كارآفرينان ايراني گفت: متاسفانه در جامعه ما به شدت احساس غيبت دانشگاه نسل پنجم يا دانشگاه كارآفرين داريم. دانشگاه هاي ما کاري جز ارائه مدرک به دانشجويان نمي کنند و نمي توانند دانشجويان را به سمت بازار کار هدايت کنند.

 

نائب رئيس هيئت مديره انجمن صنفي کارفرمايان غيردولتي خارجي استان اصفهان با بيان اينکه طرح آمايش سرزمين در کشور ما اتفاق نمي افتد، گفت: در حال حاضر طرح آمايش سرزمين در کشور ما اتفاق نمي افتد. يعني در حال حاضر رشته هايي را آموزش مي دهيم که در جامعه به آن نيازي نداريم و رشته هايي را که واقعاً نياز داريم آموزش نمي دهيم. موضوع آمايش سرزمين موضوعي است که در دانشگاه نسل پنجم يعني دانشگاه کارآفريني بايد جدي گرفته شود.

 

Place Arya Parsa در آخرين مطلبي که به دغدغه هاي کارآفريني اشاره کرد گفت: ما در کشورمان به اصطلاح الگو نداريم. اين بدان معناست که ما نمي دانيم يا نمي دانيم اگر قرار است کارآفرين باشيم از کجا شروع کنيم. بهتر است تجار و رهبران در اين زمينه احساس مسئوليت کنند، آموزش دهند، سفرهاي علمي به کشورهاي ديگر برپا کنند. سنت کشورهاي پيشرو در اين زمينه. به عنوان مثال صنعت فولاد زماني چنين سفرهاي علمي به کشورهاي اروپايي مانند ايتاليا و آلمان داشت و مهندسان ايراني از برخي فناوري ها تقليد کردند که باعث درخشش زيادي در صنعت فولاد کشور شد. اما در حال حاضر نبود اين مزيت ها باعث کندي توسعه و کارآفريني کشور شده است. بحث الگوسازي در حوزه کارآفريني جدي گرفته نمي شود. جايگاه آريا پارسا مي گويد بهترين نوع کارآفريني که کشورهاي بزرگ دنيا مانند چين به دنبال آن هستند، کارآفريني مترقي نيست، بلکه دنبال کارآفريني است. چون کارآفريني پيشرفته است

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 186 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 4:37

تعمير کامپيوتر


 

محال است که شما با انواع کالاهاي ديجيتال از جمله سيستم هاي کامپيوتري و لپ تاپ سر و کار داشته باشيد و اين وسايل دچار خرابي نشوند، به طور کلي خرابي اين سيستم ها امري اجتناب ناپذير مي باشد.

s4_06au.jpg

کند شدن يا روشن نشدن کامپيوتر، عدم نمايش تصوير يا نمايش درهم و کند شدن تصاوير، ايجاد صداي غيرعادي در کيس، ري استارت شدن مداوم سيستم و فريز شدن صفحه ي نمايش تمامي اين موارد نشان دهنده ي اين است که سيستم شما دچار مشکل شده است و نياز به تعمير دارد، اين مشکلات مي تواند مربوط به نرم افزار و يا مشکلي در سخت افزار کامپيوتر شما باشد.
در صورت نداشتن تخصص و تجربه ي کافي در حوزه ي سخت افزار و نرم افزار سيستم هاي کامپيوتري بهتر است در صورت بروز چنين مشکلاتي از فردي با تجربه کمک بگيريد تا بتواند به سرعت مشکل شما را حل کند، مجموعه ي رايانه کمک با دارا بودن کادري مجرب توانسته است در تمامي حوزه هاي سخت افزاري و نرم افزاري  خدمات متنوعي در زمينه تعمير کامپيوتر و تعمير لپ تاپ به شما عزيزان  ارائه دهد، در ادامه به معرفي برخي از خدمات اين مرکز خواهيم پرداخت.

نصب ويندوز در محل

يکي از مهم ترين خدمات مجموعه ي رايانه کمک نصب ويندوز در محل مي باشد، بهتر است هر 6 ماه تا يک سال براي ارتقاء ويندوز و يا نصب مجدد آن اقدام کنيد، مشکلاتي از جمله کند شدن سيستم با تعويض ويندوز برطرف خواهد شد،
•    با نصب ويندوز در محل ديگر نيازي به جابه جايي سيستم خود نخواهيد داشت
•    علاوه بر اين تمامي مراحل نصب ويندوز و تقسيم بندي درايوها در حضور شما و با نظر خودتان در محل انجام خواهد شد و اين موضوع امنيت و اطمينان خاطر رو براي شما عزيزان همراه خواهد داشت
•    يکي ديگر از مزاياي نصب ويندوز در محل صرفه جويي در زمان و هزينه هاي اضافي جهت رفت و آمد مي باشد.
پس در هر زمان که نياز به نصب و يا تعويض ويندوز سيستم خود داشتيد مي توانيد با کارشناسان مجموعه ي خدمات کامپيوتري رايانه کمک تماس حاصل نماييد.
براي آشنايي با جديدترين اخبار تکنولوژي و آموزش هاي کاربردي در خصوص سخت افزار و نرم افزار سيستم هاي کامپيوتري مي توانيد به سايت آموزشي رايانه کمک مراجعه فرماييد، علاوه بر اين براي مشاهده ي ويدئوهاي آموزشي مي توانيد صفحه ي اينستاگرام رايانه کمک را دنبال کنيد.


 

انواع خدمات کامپيوتر رايانه کمک

به طور کلي خدمات کامپيوتر به 2 دسته ي کلي خدمات سخت افزاري و نرم افزاري تقسيم مي شود:

•    خدمات سخت افزاري

ايجاد مشکل در قطعات مختلف و تجهيزات کامپيوتر و لپتاپ از قبيل رم، منبع تغذيه، هارد، کارت گرافيک و پردازنده مي تواند باعث مشکلات جدي در کارکرد سيستم شما شود، عيب يابي و تعمير قطعات سخت افزاري کامپيوتر و لپ تاپ يکي از انواع خدمات کامپيوتري مي باشد که به صورت حضوري و در محل انجام مي شود.

•    خدمات نرم افزاري

اما نرم افزارها عهده دار فعاليت هاي گوناگون بر روي سيستم شما مي باشند، ممکن است در هنگام کار با نرم افزارهاي مختلف دچار مشکلاتي از جمله نمايش ارورها، اجرا نشدن يا از کار افتادن آن ها شويد، گاهي ممکن است در هنگام نصب نرم افزارهاي تخصصي نيز دچار مشکل شويد که در صورت مواجه شدن با مشکلات اين چنيني بايد از يک کارشناس کامپيوتر در حوزه ي نرم افزار کمک بگيريد.

•    خدمات شبکه

يکي ديگر از خدمات شرکت رايانه کمک حل مشکلات شبکه اي در محل و يا حتي به صورت " از راه دور " ميباشد که کارشناسان ما ميتوانند در کمترين زمان تمامي مشکلات شبکه اي و کامپيوتري شما عزيزان را برطرف کنند .



 

تعمير کامپيوتر در محل

همان طور که پيش تر اشاره شد تعميرات کامپيوتر در محل به شخص اين امکان را مي دهد تا به راحتي و بدون نياز به جابه جايي سيستم مشکل را برطرف سازد، تعمير کامپيوتر در محل مزاياي فراواني داشته که در ادامه به ذکر چند مورد خواهيم پرداخت.


 

مزاياي تعمير کامپيوتر در محل

•    جلوگيري از سرقت اطلاعات خصوصي

معمولا کامپيوترها و لپ تاپ حاوي اطلاعات شخصي و خصوصي مي باشند که بهتر است ورود به سيستم با نظارت کامل صاحب اين کالا صورت بگيرد.

•    صرفه جويي در زمان

اگر تعميرات کامپيوتر را در محل انجام داده و کار را به دست شخصي متخصص بسپاريد مي توانيد مطمئنن باشيد که در سريع ترين زمان در محل حاضر شده و خدمات کامپيوتري را در حضور شما و در مدت زماني کوتاه انجام مي دهد.

•    صرفه جويي در هزينه ها

يکي ديگر از مزاياي تعميرات کامپيوتر در محل مربوط به هزينه هاي رفت و آمد براي انتقال سيستم و تحويل آن از تعميرگاه مي باشد که با تعميرات در محل مي توان در اين هزينه ها صرفه جويي کرد.

•    عدم بروز و تکرار مشکل

در صورتي که تعميرات کامپيوتر در محل انجام گيرد کارشناس مربوطه موظف است سيستم را تست کرده و به شما تحويل دهد گاهي ممکن است به دلايل مختلف از جمله شلوغي تعميرگاه سيستم شما تست نشود و مشکل همچنان وجود داشته باشد.

•    امکان آموزش

از ديگر نکات مثبت و مزيت هاي تعميرات در منزل مي توان به آموزش در حين تعمير نيز اشاره کرد، در هنگام عيب يابي و تعمير سيستم، شما در کنار کارشناس حضور داشته و مي توانيد مراحل کار را ياد گرفته و در صورت بروز دوباره ي مشکل خودتان آن را برطرف سازيد.

خريد و فروش کامپيوتر

يکي ديگر از خدمات مجموعه ي رايانه کمک فروش سيستم هاي کامپيوتري مي باشد که با بهترين قيمت انجام مي شود، فروش انواع سيستم هاي رندرينگ، گيمينگ، سيستم هاي خانگي و اداري با ارائه ي مشاوره جهت خريد سيستم توسط اين مجموعه با بالاترين کيفيت انجام مي شود.

سخن آخر:

ضمن تشکر از همراهي شما تا پايان اين مقاله، در صورت مواجه شدن با مشکلات مختلف سيستم هاي کامپيوتري و لپ تاپ در حوزه هاي مختلف سخت افزاري و نرم افزاري و در صورت نياز به حضور کارشناسان و تعميرکاران مجرب در محل مي توانيد از طريق شماره هاي 909071540 يا 0217129 با کارشناسان رايانه کمک در ارتباط باشيد.

منبع : aftabir.com

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 14 فروردين 1401 ساعت: 2:11

تاريخچه ترون

 

رمزارز ترون

 

ترون در حال تبديل شدن به يکي از جاه طلبانه ترين پروژه ها در دنياي کنوني ارزهاي ديجيتال است. در واقع ترون را مي توان يک پروژه بحث برانگيز در ميان تمام پروژه هاي بلاک چين در نظر گرفت. هدف ترون ايجاد يک اينترنت کاملاً غيرمتمرکز است. پروتکل تاج و تخت در حال حاضر يکي از بزرگترين سيستم هاي اجرايي در بلاک چين است.

ترون اين شبکه تيمي است و عملکرد بسيار بالايي دارد. در واقع، تيم توسعه ارزهاي ديجيتال ادعا مي کند که بلاک چين ترون از بسياري از برنامه هاي غيرمتمرکز پشتيباني مي کند. برنامه هاي غيرمتمرکز توسعه هايي هستند که در بلاک چين و با استفاده از قرارداد هوشمند اجرا مي شوند و مي توانند بدون نياز به ابزار يا نظارت شخص يا موسسه به طور نامحدود به فعاليت خود ادامه دهند. اين برنامه Dapp نام دارد.

در سال 2019، شبکه ترون ادعا کرد که مي تواند هر 2000 تراکنش را پردازش کند. اتريوم 15 و بيت کوين 7 تراکنش ها را همزمان پردازش مي کنند. جالبتر کارمزد بسيار پايين اين شبکه است که باعث مي شود تراکنش ها سريعتر و کارمزد کمتري داشته باشند. ترون اميدوار است با بهره گيري از اين چابکي و قابليت هاي برتر، محيطي را ايجاد کند که همه از سراسر جهان به غير از اينترنت به آن نياز دارند.

ترون نيز مانند اتريوم توانايي ايجاد قراردادهاي هوشمند، برنامه‌هاي غيرمتمرکز و توکن‌ها را دارد. دو استاندارد براي ايجاد توکن در ترون وجود دارد که با نماد TRC10 و TRC20 معرفي شده اند. طبق وب سايت رسمي ترون، استاندارد TRC10 بدون استفاده از ماشين مجازي ترون (TVM) توسط بلاک چين ترون پشتيباني مي شود و استاندارد TRC20 بر اساس مفاهيم هوشمند TRX و متکي بر ماشين مجازي ترون است. استاندارد TRC20 از نظر ساختاري مشابه ERC20 است.

توکن هاي TRC20 در شبکه با هزينه 1024 ترون واحد توليد مي شوند. همچنين اين شبکه کار سختي را توسعه نمي دهد و براي ساخت آن نيازي به دانش برنامه نويسي يا علوم خاصي نيست.

يکي از محبوب ترين توکن هايي که تاکنون در بلاک چين ايجاد شده است، توکن بيت تورنت (BTT) است. اين توکن از استاندارد TRC10 پيروي مي کند. توکن هايي وجود دارند که با استفاده از TRC20 به دليل استفاده از قراردادهاي هوشمند توسعه يافته اند.

ارز ديجيتال ترون با نماد TRX شناخته مي شود و به رمز عبور اصلي شبکه ترون تبديل مي شود. در بهار سال 1998 اين ارزهاي رمزپايه به جمع 10 ارز برتر دنيا پيوستند و از آن زمان تاکنون همواره بخشي از ارزهاي ديجيتالي بوده اند که حجم فروش قابل توجهي دارند.

اين توکن در سال 2017 پس از اولين ICO موفق ايجاد شد. در آن، ICO Theron 70 ميليون دلار جمع آوري کرد که مبلغ قابل توجهي براي يک توکن ناشناخته است. در ابتدا ترون بر روي شبکه و پروتکل ERC20 ايجاد شد و پس از فعال شدن بلاک ChinaTron در تابستان 2018 فرآيند انتقال از بلاک اتريوم چين به بلاک ChinaTron نهايي شد.

ترون کتابچه اي از ارزهاي ديجيتال است که تراکنش ها را از طريق اثبات تاييد و پردازش مي کند. برخلاف بسياري از ارزهاي ديجيتال که از الگوي اثبات کار پيروي مي کنند و قابل استخراج هستند، TRX قابل استخراج نيست و با الگوي Representative-Proof (DPoS) به کار خود ادامه مي دهد. تعداد کل توکن ها حدود صد ميليارد واحد است.

تيم تي آر ايکس

تيم تي آر ايکس

https://tron-history.xyz/

 

ترون ارزهاي رمزپايه اي بود که براي سرمايه گذاران تازه کار چيزهاي زيادي به ارمغان آورد. رشد قيمت بسياري از ارزهاي ديجيتال ماهها يا سالها طول مي کشد. برخي از ارزهاي ديجيتال هرگز نمي توانند رشد قابل توجهي داشته باشند، اما برخي ديگر در ماه ها و سال هاي اوليه به طور تصاعدي رشد کرده اند و بنابراين سرمايه گذاري هايي مشابه دارند. TRX يکي از ارزهاي ديجيتالي است که سابقه قيمت آن باعث ايجاد اشتياق براي سرمايه گذاري در عرضه توکن در فعالان بازار ارزهاي ديجيتال شده است.

همانطور که گفته شد، قيمت اوليه اين رمزارزها تنها 0.002 دلار بود. در سال 2017 معادل ريالي قم نيز بسيار ناچيز بود و کاربران ايراني توانستند تعداد زيادي تاج و تخت خريداري کنند. اما امروزه قيمت هر واحد ترون 0.09 دلار است که طي سه سال حدود 50 برابر افزايش يافته است.

اين روند در ابتدا نشانه هاي خود را به کاربران نشان داد. چند ماه بعد، در زمستان 2017، همزمان با اوج گرفتن آلت کوين، قيمت هر واحد از اين ارزهاي ديجيتال به 0.028 دلار رسيد که معادل 1000 درصد بود. افزايش ده برابري سرمايه در سه ماه خبر شگفت انگيزي براي صاحبان توکن بود. با گذشت زمان، تعداد خريداران و حجم خريد افزايش يافت.

پس از يک جهش سرسام آور قيمت ها، قيمت تمام ارزهاي ديجيتال خيلي زود در زمستان 2018 آغاز شد. اين دوره که به زمستان ديجيتال معروف است، سرمايه بيشتري را تحميل مي کند. اما با توجه به رشد چشمگير چند ماه پيش و مقاومت در برابر کاهش قيمت، ترون يکي از آن ارزهاي ديجيتالي بود که قيمت ها را نسبت به تجربيات ديگر کاهش داد. اين موضوع باعث شده تا بسياري از افرادي که قصد خريد ارز ديجيتال را دارند در اين مدت اقدام به خريد ترون کنند.

عرضه ترون محدود است و تعداد مشخصي از آن به بازار عرضه مي شود. از اين نظر ترون را مي توان با بيت کوين مقايسه کرد، اما ترون نمي تواند عملکردي را انجام دهد و اين کار را طبق يک الگوي اثبات شده انجام مي دهد. تعداد Th

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 20:54

تعمير ماکروفر بوتان

 

تعمير مايکروفر بوتان در تهران با ايجاد شعبه هاي مختلف در شمال، شرق، غرب و جنوب تهران باعث سهولت مشتريان و صرفه جويي در هزينه ها و هزينه هاي آنها مي شود. همچنين براي رسيدن به جايگاه تکنسين در محل و رفع خرابي در کمترين زمان ممکن، نزديکترين شعبه بهترين گزينه براي شما مشتريان عزيز مي باشد.

آنچه در اين مقاله نمايش داده شده است

تعمير ماکروفر بوتان تعمير ماکروفر بوتان

نمايندگي مجاز تعميرات مايکروفر بوتان

 

عاملي که مي تواند همزمان با تحريم و تورم در بسياري از کشورها بسياري از برندها را مجبور به خروج از کشور کند و نمايندگي برندهاي معتبر جاي خود را به شرکت هاي داخلي داده است. به همين منظور ما به خدمات موجود در نمايندگي تعميرات مايکروفر بوتان ادامه خواهيم داد.

 

    براي استفاده از خدمات تعمير مايکروفر بوتان با شماره هاي مربوطه تماس بگيريد.

    لطفا پس از اتمام دوره گارانتي مايکروفر خود با ما تماس بگيريد.

 

چرا سرويس پيشتاز؟ از چه خدماتي مي توانيم با خدمات و تکنسين هاي برجسته تعمير استفاده کنيم؟

چرا سرويس پيشتاز؟

نمايندگي تعميرات ماکروفر بوتان

 

    در سرويس پيشتاز (تعمير مايکروفر بوتان) تا حد امکان از تعمير به جاي تعويض استفاده مي شود.

    در صورت تعويض قطعات کارخانه اي و اورجينال.

    زماني که فاکتور را تغيير دهيد در دسترس شما خواهد بود.

    کليه تعميرات و قطعات با ضمانت خواهد بود.

 

تعمير مايکروويو بوتان

نحوه تماس با نمايندگي تعميرات ميکروفربوتان

 

    با شعب مختلف نمايندگي تعميرات مايکروفر بوتان تماس بگيريد

    ثبت سفارش در سايت پيشتاز سرويس

 

اين مقاله به سوال شما پاسخ نداد؟ مي توانيد مستقيماً با سرکارگر خدمات تماس بگيريد و از مشاوره رايگان ما استفاده کنيد.

مشاوره بگيريد

مراحل تماس با نمايندگي تعمير مايکروويو بوتان

 

    با نزديکترين شعبه خدمات پيشتاز تماس بگيريد

    يا درخواست آنلاين ارسال کنيد

    محل تماس با مشتري توسط تعميرکار مايکروفر بوتان

    حضور تکنسين در محل در کمترين زمان ممکن جهت تعمير مايکروفر بوتان

    تعمير مايکروويو بوتان را انجام دهيد

    فاکتور ارائه شده توسط تکنسين تعمير مايکروويو بوتان

    6 ماه گارانتي قطعات

 

تعمير ماکروفر بوتان تعمير ماکروفر بوتان

خرابي ها و مشکلات رايج در تعمير مايکروويو بوتان

 

تکنسين هاي باتجربه تعمير مايکروفر در مجتمع خدماتي پيشتاز با تعمير انواع مايکروفر بوتان در زمان هاي مختلف برخي از خرابي هاي رايج را به همراه علت بيان و رفع مي کنند تا دريافت اطلاعات آنها افزايش يابد.

ارسال نظر

چرا از خود تکنسين نپرسيد؟!

 

کاربران گرامي با درج نظر و سوال خود در انتهاي اين مقاله مي توانيد به راحتي با تکنسين تماس گرفته و در مدت زمان کوتاهي پاسخ سوال خود را دريافت نماييد.

ارسال نظر

دليل اشتعال مايکروويو از نظر عامل تعمير مايکروويو بوتان

 

تجربه خرابي در نمايندگي تعميرات مايکروويو بوتان نشان داده است که شايع ترين علت اشتعال مايکروويو بوتان موارد زير است.

 

استفاده از ظروف فلزي در داخل مايکروويو تابش را به مگنترون مايکروويو منعکس مي کند و دستگاه شروع به احتراق مي کند.

 

آسيب و سوختگي فيلتر بوتان و آنتن مغناطيسي مايکروفر بوتان و در برخي موارد سوختگي کانال تشعشع بوتان از ديگر ثبت سفارش تعمير مايکروفر بوتان توسط مشتريان مي باشد.

 

خرابي عناصر مايکروويو بوتان يکي ديگر از جرقه هاي مايکروويو فوما است. براي روشن کردن مايکروفر بوتان با نمايندگي تعميرات سولاردم فوما در تهران تماس بگيريد. در نظر داشته باشيد که تعميرکار مايکروفر بوتان در کمتر از يک ساعت با شما تماس مي گيرد و در محل حاضر مي شود.

تعمير ماکروفر بوتان تعمير ماکروفر بوتان

دليل خاموش شدن مايکروفر از ديد نمايندگي تعميرات مايکروفر بوتان

 

قبل از هر چيز بايد در نظر بگيريد که چگونه اجاق مايکروويو شما خاموش است. آيا دستگاه در حين کار خاموش است يا استفاده نشده و خاموش است و در برخي موارد پس از باز يا بسته شدن درب مايکروويو بوتان خاموش مي شود؟

 

    تجربه يک تعميرکار نمايندگي تعميرات مايکروويو بوتان در تهران نشان داده است که نوسانات برق يکي از مهمترين عوامل خرابي ماکروفر بوتان مي باشد. براي جلوگيري از اين نوع خرابي در مايکروفر بوتان، تکنسين تعمير مايکروويو بوتان استفاده از محافظ برق را پيشنهاد مي کند.

    اگر مايکروويو بوتان خاموش باشد، اين خرابي نشان مي دهد که يکي از اجزاي مايکروويو بوتان جريان زيادي مي کشد و فيوز محافظ قطع مي شود تا مصرف کننده بتواند قبل از بروز مشکل جدي تري با نمايندگي تعمير مايکروويو بوتان تماس بگيرد. به دست آيد.

    هنگامي که هنگام باز يا بسته کردن درب مايکروويو بوتان دستگاه خاموش مي شود، به اين معني است که کليدهاي مايکروفر را مي توان وصل کرد و بهتر است مايکروفر را از برق بکشيد و از نمايندگي ماکروفر بوتان جلوگيري کنيد تا به قطعات ديگر آسيب نرساند. همچنين در نظر داشته باشيد که با ثبت سفارش آنلاين مي توانيد از خدمات نمايندگي تعميرات مايکروفر بوتان بهره مند شويد.

 

تعمير ماکروفر بوتان تعمير ماکروفر بوتان

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 11:27

دانلود آهنگ سهراب پاکزاد به نام نور چشمي

اينک همراهتان هستيم با موزيک جديد “نور چشمي” با صداي سهراب پاکزاد با کيفيت هاي اصلي همراه با متن ترانه و پخش آنلاين در سايت گيسو موزيک

Download New Music By Sohrab Pakzad / Noor Cheshmi From GisoMusic

شاعر و آهنگساز: آرشا رادين, طاها يوسفي و سهراب پاکزاد

دانلود آهنگ نور چشمي سهراب پاکزاد

 

متن آهنگ نور چشمي سهراب پاکزاد

|???? ????? ????|
امشب ميام بازم به پنجرتون
يکم بمون نذار ويرونه شم
يه کوچه پر از سنگ و يه پنجره
مياي دَم شيشه يا ديوونه شم ؟
????
کي ميگه دور باشيم از هم بهتره ؟
کي ميخواد فکر تو از سرم بپره ؟
خيلي گفتم ولي اين دفعه آخره
دلم پشت دره …

منبع : https://gisomusic.com/

درآمد...
ما را در سایت درآمد دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example2 بازدید : 393 تاريخ : جمعه 5 فروردين 1401 ساعت: 4:10

لینک دوستان

خبرنامه